elifineylulu Sarikizimm Bagajda ve ön kısımda sorulanlari güzelce cevapla,oturunca kemer,ayna kontrolü mutlaka yap dönüşlerde sinyale çok dikkat et,hız sınırını aşma ve mümkünse istop ettirme canım Alırsın Allah’ın izniyle..Başarılar 😍
Sarikizimm elifineylulu amin insallah canım teşekkür ediyorum dediklerini dikkate alıcam insallah heyecanıma yenik düşmem lütfen duanızı eksik etmeyin 🤲❤️
Sarikizimm @gocebebirbayan Minikuzu Tazeanneg JackDaniels elifineylulu Melike571 Maalesef kızlar ben sınavdan kaldım gerçekten çok moralim bozuldu ağlamaktan içim çıktı resmen komisyonun azizligine uğradım gerçekten çok anlayışsız insanlardan birisin yerden bıraktılar beni biz de hiçbir şekilde tolerans gösterilmedi bana halbuki benden önce bir hafta öncesinde ablam girmişti bir kere sinyal vermeyi unuttu halde komisyon yardımcı olup uyarmıştı sinyal vermesi için ama ben o kadar şanslı olamadım ve sinyalı unutmamın sebebide beni aşırı konuşturmaya çalışma çabaları yüzünden dikkatim dağıldı yine de hepinize çok teşekkür ederim
Melike571 Sarikizimm canım bende geçen hafta cumartesi aldım ehliyetimi. İnşallah iyi komisyon üyelerine denk gelirsin. Çünkü onlar konuşuyorşar falan seni tahatlatmak için. Sakın telaş yapma olsun da bitsin diye. Yavaş yavaş bir sonraki hamleyi düşünerek sür. Eğitimde neyse o zaten. Sinyallerini sakın unutma. Dubaya yada kaldırma çarpma park yerlerine çok yavaş ayağın frenin üatünde hazır bir şekilde gir. İnşallah geçersin canım
Sarikizimm Melike571 hayırlı olsun canım evet canım ya insallah dediğin gibi iyi komisyon üyeleri denk gelir birde bugün aşırı yağmur var burda beni etkilemez insallah dediklerini dikkate alıcam duanızı eksik etmeyin canım 🤲❤️
gocebebirbayan Sarikizimm canım ya. tam da dediğimiz şey olmuş 🤦🏻♀️ Hayırlısı olsun sıkma canını birdaha girersin
Melike571 Sarikizimm ağlanacak bir şey yok canım ben 3.girişimde aldım ehliyetimi bende çok stres yaptım. Evet komisyon çok etkiliyor daha hakkın var ilk girmede olacak diye birşey yok sıkma canını. Bende eğitimlerde hiç dubaya çarpmadım istop ettirmedim arabayı ama sınavın ilkinde dubaya çarptım ikinvisinde de komisyon çol gergindi ve beni çok gerdi 2 kere istop ettirdim. Yani oluyor böyle şeyler
Sarikizimm Melike571 haklısın canım kendimden emin girdim ama gerçekten bana çok gergin ve anlayışsız bir komisyon denk geldi almayı çok istiyordum insllah birdahakine artık duanızı eksik etmeyin
Tazeanneg Sarikizimm canım saglik olsun vardır herseyde bi hayır öyle düşün Allah daha merhametli insanlarla karşılaştırsın bi dahaki sınava insallah kendini üzme öğrendiklerini unutma
Sarikizimm Tazeanneg aynen öyle canım amin insallah gerçekten öyle yAni ve komisyon gerçekten çok önemliymiş bunu anladım elimden geldiğince bidahaki sınava kadar bol bol pratik yapıcam
Sarikizimm Kızlar ilkte kaldım biliyorsunuz 5 gün sonra 2. Kez direksiyon Sınavına giricem duanızı eksik etmeyin ve alan kişilerden öneriler bekliyorum yardımcı olurmusunuz