kucukprensinannesi Yeter artık vallahi bıktım ya bu uyku yüzünden açtığım kaçıncı post bu saat olmuş hala salla babam salla sonra yarım saat 40dk ya uyansın 7 aydır gram takatim kalmadı
defnemilam kucukprensinannesi 18 aylik buyudukce uykular iyice bozuldu hala salliyom cok degil 1 saat kesintisiz uyusam yetecek 10 dkda bir basliyor
Ozlemaras kucukprensinannesi acaba bir rahatsızlığı olabilir mi malesef bende doğduğu günden beri uyku problemimiz var dönem dönem bir düzen oluşturuyoruz ama diş, alerji,ataklar inanılmaz etkiliyor. Sonra hop başa sarıyoruz. Bizimkide uyuyalı 2dk oldu
Nisssss kucukprensinannesi kucukprensinannesi canım banada bugün bi arkadaş tavsiye etti dadı tevhide instagramdan takip et ondan uyku eğitimi aldırabilirsin çok başarılıymış.
SailorMoon_ Allah yardımcınız olsun bende oğlumda bir sene uyumamıstım çözümü yanımda yatırarak buldum temas bağımlısı olduğu için tek yatırınca uyanıyordu hep
Damlalala kucukprensinannesi bende burdayımmm şuan babasıyla salonda çitte oynuyor hala uyumadı eni konumoynuyor bide keyifle. Dizimi hissetmiyorum sallamaktan bişey oldu bu gece korktum bıraktım artık bedenim iflas etti ya
kucukprensinannesi defnemilam zaten büyüdükçe düzelir diyenlere zerre inanmıyorum büyüdükçe beter oluyorlar
Kdr-eren defnemilam 20 aylık bizdede durum aynı birde öyle bir kocaya sahibim ki uyumaz uyumaz ne zaman çocuk uyanır beyefendi uyur deli oluyorum bu saat oldu çocuk uyandı kendisi daha yeni uyudu sabah hatta akşam kimbilir kaçta kalkar
Ozlemaras kucukprensinannesi Allah yardımcımız olsun Yardım etmek isterdim ama kelin ilacı olsa başına sürermiş hesabı.
TugbAlperen kucukprensinannesi bende aynıyım. Az önce ona arkamı döndüm diye uyandı eli yüzümde uyuyo hiç kimildatmiyo 😳
Minik12 kucukprensinannesi tevhide dadıya basvurdum 3.500 lira rakam verdiler , nasıl geçiniyoruz hergün bu zamlarla birde uygulayamazsam yapamam diye korkup vazgectim bende
Aslan kucukprensinannesi Merhaba kac aylik baby night damla kullandim bn ogluma cok sukur uykusu mucize gibi duzene girdi
Cero0505 kucukprensinannesi aynı durumdayız bende 2 tane var bide ikiside uyumuyo canım acıyo artık Bıktım