nurelem VERA19 çok tesekkur ederim ailemdekiler 2 gün beklediler bana da sakın duş alma dediler ,hemşireye sordum net bı şey demedi bende riske atmadım suanlik bekliyirum
VERA19 nurelem Şuanda hatırladım bana denildi aşı sonrası duş alma diye,yurt dışında yaşıyorum burda söyleniyor
Esrasenay1 nurelem bana hemsire bugun alma yarin alabilirsin dedi sali günü biontech oldum çarşamba dusumu aldım.
gocebebirbayan nurelem annem almıştı aşıdan geldiği an. Aşı yerine çok su dökmemiş ve lif yapmamış oraya. Bir sorun olmadı kaç ay oldu. Babamla ben almadık tabi duş. Anneme de alma dedik ama dinlemedi 🤦🏻♀️
prensannesi55_ nurelem 1.dozda duş almıstım sadece kol agrısı yaşadım 2.dozda almadım kol ağrım kasıklarıma kadar vurdu daha kotu olurum diye cesaret edemedim
Esmece nurelem Ben aşı olduğum günün akşamı duş aldım hiçbir sıkıntı olmadı o kolunuza poşet bağlayın aklınızda kalacaksa öyle duş alın 😊🌹
Poyrazc Ben gittim aşımı oldum emen bebeğim var hastane ortamından geldim diye hemen duşa girdim aşı ile duş almam arasi en fazla 45 dk dır ne gibi bir sorun oluyormuş ki duş alınca