13 aylığız doğduğu günden bu güne uyku düzeni kuramadım ve asla uyutamıyorum şuu saat oldu hala uyumuyor ama çok uykusu var öğlen 11 bucuk 12 gibi uyanıyor 2 bucuk 3 gibi uyuyor akşam 6buvık 7 gibi 1 saat uyuyor gece 1 e kadar uyumuyor tam uyudu diyorum yarım saat sonra kalkıp 4-5 e kadar uyumuyor o kadar çok yoruluyorum ki her gece eşimle tartışıyoruz bir türlü düzene sokamadın diye her şeyi denedim erken kaldırdım uyumak istediği için çok ağlıyor uyumak istiyor çok yoruldum arkadaşlar lütfen bana yardım edin 😢 nasıl düzenleye bilirim 🙏