defnemilam 18 aylik sanirsin 2 aylik bebek uyuyor numarasi yapiyor saat basi ciglik.cigliga agliyor gozlerini kocaman aciyor sonra uyut uyutabilirsen . ve hala sallanarak uyuyor bezdim.kopek dislerimiz cikiyor o mu boyle yapiyor anlamiyorum
Cero0505 defnemilam bende yeni post açtım iki tane var bide dayanamıyorm artık psikolojim kalmadı gücüm kalmadı yeter
mom54546 defnemilam gel beraber uyutalım🙄😂artik ağlayacağım resmen 18 aylık olucak ve uykuyu unuttuk su an ayakta sabaha kadar uyumuyor sürekli agliyor ne yapacagimi sasirdim resmen dengem şaştı beyin eror atakta duracak halim kalmadı
mina00 defnemilam benımkıde 15 aylık bırden 4 tane azı dısını cıkardı kac gecedır normal degıl uykusu şu an hala sallıyorum 4. Uykuya yatırısım, gece 2:30dan uyanık ve oynamak ıstıyo
defnemilam mom54546 sizin hangi disler cikiyor . ya da baska bir yeri flnmi agriyor uyumuyor bu cocuklar ben bu cocugu hala cozemedim inan
defnemilam mom54546 ben uyanik olsa bile hamaga koyiyorum saatlerce salliyorum deli gibi eger salarsam oyun oynamaya baslayacak
Omur_2021 mom54546 çocuğuma bakacak biri olsa da gün içinde bari 1 saat uyusam çocuk gece uyumuyorsa işini gece yap gün içinden uyuduğunda sende uyu diyenlere sesleniyorum çocuk gece ağlıyor iş yapamam hem bende insanım gün içinde de 15 dk 20 dk uyuyor tuvalete gidip gelmeye uyanıyor nasıl uyuyalım ne ara yemek yapalım temizlik zaten Allaha emanet akıl vermeyin destek olun bu saat oldu uyaniğiz
defnemilam mina00 10 bckta uyudu sözde ama kipir kipir kac kere kalkti yatirdim salladim. ah bu disler rahat vermiyor.cok ufakken uzulurdum bebegim cok uyuyor diye emmeye bile kalkamazdi hep uyurdu nasil uzuluyordum simdide tam tersi
mina00 defnemilam ah ah bende de aynı bu gun gec uyudu 9:30 falan dedım belkı guzel uyur nerde nerde 2:30a kadar uyudu uyandı ondan sonra tamamen uyandı şu an yatıyo sallanarak bı bıtmedı dıs konusu. Kaç dısı var? Alt ust
defnemilam mina00 suan kopek disleri nokta kadar cikti ama onlarida sayarsak 16 oluyor. son azilar eksik kaliyor sizin
mina00 defnemilam masallah, benımkı daha asagıdakı yan kesıcılerı cıkarmadı, 10 tane dısı var, kopek dıslerı ve ıkıncı azı dıslerı kaldı yanı bı 10 tane daha var 😂
mom54546 Omur_2021 cok haklısın bana da aynısını diyorlar cocuk uyuyunca sende uyu pekı bu temizligi yemegi kım yapacak gece yap diyorlar çocuk gecedr uyumuyo drdıgın gibi bızdr ınsanız dilleri pabuç gelsinler de bızım yerimize baksınlar