Merhaba kızlar..🌹
Oğlum 2 Aylık ve dün aşı oldu. Son 3 gündür asla geceleri uyumuyor. Sabah 4-5 gibi uyuyor ikişer saat arayla uyanıp emiyor ve geri yatıyor öğleden sonra 1-2 ye kadar. Akşamüstü de uyuyor. Tamam doğduğundan beri hep geceleri geç yatardı ama 3 gündür çok ağlıyor normalde memede uyuyordu geceleri karnını doyurduktan sonra memede de sakinleşmiyor, ayağımızda sallamayı deniyoruz beşiğinde sallıyoruz asla susmadan öylece ağlıyor gazı yok, aşıdan sonra şurup da verdim ağrısı vardır diye yine yok. İlk bebeğim ve tecrübesizim. O ağladıkça çok kötü oluyorum. Neler önerirsiniz ?