gokcetugce S beden alacağım için elimdekini satmak istiyorum 300 lira sıfır fiyatı temiz kullandım hiç sorunu yok o sebeple 200 liradan vereceğim Kargo karşı ödemeli olacak ilgilenenleri bekliyorum
Zeynebinannesi gokcetugce alıcı degılım ( zaten bedenımde uymaz). Bu korsedsn memnunmusunuz, sezeryan gobegım var.10 aydır. çok çirkin 😢
gokcetugce Zeynebinannesi baya memnun kaldım 3. Kopçası çok rahat oluyor o yüzden s ye geçmek istiyorum
Zeynebinannesi gokcetugce hadı ya.. Hepsiburada dan aldım ama rahat degıl.. sezeryan gobegım var.. bu zayıflatıcı mı .. emzirken rahat kullanılıyor mu, işe gıderken rahat takabılır mıyım. Bellı oluyor mu.. çok soru sordum kusura bakmayın