Sevgiiiyy Bal__oglum Nenim bebeğim 2 buçuk aylık 2 aylık olduğundan beri ben tek yıkıyom tek olunca kafan da rahat oluyor
Familyboy Bal__oglum kendin yıkaya yıkaya alışırsın canım başta bende yıkayamıyordum hep ya kayınvalidemi çağırıyordum yada annemi sonra aman her seferinde birini mi çağıracağım dedim öğrendim 3 aylıktan beri kendim yıkıyorum
Bal__oglum Familyboy biraz önce yıkadım yha ne kadar rahatlıkmis.ikinci kisiler strese sokuyormus insani