Merhabalar bebegım prematüre 33 haftalık dogmustu ocakta yaşına girecek fakat uyku düzenimiz sıfır öglen 12 de uyanır saat 2 de tekrar 1 saat uyur sonra 7 de 1 saat daha uyur gecede 3 bilemedin 4 te sürekli uyanarak uyur ve ben perişan haldeyim bittim artık kac saat uyumalı nasıl uyku düzeni oluşturabilirim yardım edin lütfen artık bende uyumak istiyorum zombi gibi geziyorum etrafta😔😔😔