Zeynep49 Gdmt gecmis olsun benim ikizlerimde doğduğu gibi aldilar enfekdiyon var dediler 5 gün kaldı çok şükür iyi oldular şimdi 42 günlük oldular
Gdmt Emir123ali evet küveze aldılar bebeğimi sağlık açısından iyi göremiyorum böyle durumlarda bebek iyiye mi kötüye mi gidiyor bilmiyorum?
Gdmt Zeynep49 Zeynep hanım küvezde görüyor muydunuz? Ben gelip bakıyorum çok hareketsiz durgun ikizler de öyle miydi
Zeynep49 Gdmt Gdmt evet görüyordum ama dokunamiyordum bende her gittigimde sesiz uyuyorlardi 1 sefer tek gitigimde ikizlerden biri ağladı hemsire acıkmış mama vercem dedi