Oğlum neredeyse 21 aylık. Çok şükür başka hiç bir sıkıntımız yok ama uyku. Hepsine bedel tam diyorum düzeldi sonra sar başa. 1 Aydır neredeyse hergun en az 1saat uyanıgız.bu iki ve üç saatte olabiliyor. Beşikte ve hamakta sallayarak uyutuyorum çünkü başka türlü uyumadı. Bileklerim ağrıyor artık. Kollarımın dermanı kalmadı. Psikolojim ve sabrım zaten diplerde. Hem dertleşmek hemde 21 aylık bebeklerin gün içinde kaç saat uyuduğunu ve hangi saatlerde uyuduğunu akşam uykusuna kacta yattığını öğrenmek için açtım bu konuyu.