Wolverine çok geçmiş olsun. Belli donemlerde başıma gelen bir şeydir bu kurdeşen. doğumdan sonra da başıma geldi hatta devam etse bebeğe bile bakamam demiştim kasintidan. Çok üzülmüştüm. Şöyle söyleyeyim ki stresten uzak durmaya çalışin, soğuk su ile duş alın iliga yakın. Sıcak kesinlikle azdiriyor. Baharatlı yemeyin, paketli gıdalardan uzak durmaya çalışin. Kaşınan yerlerinize küçük buzlar koyun bir nebze olsun rahatlatacaktır inşallah. Bir de, kasidiginiz yerden elinizi başka yere sürmeyin çünkü ordan başka yere taşımış gibi oluyordu. Belki psikolojik olabilir bilmiyorum. Bunun dışında, sanırım kortizonlu bir iğnesi var. Ben cildiyeye gittiğimde hap verdi ama ise de yaramadi. Fakat size tavsiyem, yediğiniz içtiğiniz şeyleri gözden geçirip kalıcı çözüm bulmaniz. Tekrar çok geçmiş olsun🌺