Sutmuhendisi Familyboy o çocuktan çocuğa değişti bence ya mesela bende bu düzene riayet ettim ama benimki daha fazlasını istedi ama 10 aya 200 iyidir
Mlkko Familyboy benim bebegim kronolojik 12 bucuk düzeltilmis 10 bucuk aylik. Gece beslenmesini biraktim ama aksam uyumadan 210 - 240 falan iciyor
Familyboy Sutmuhendisi geceleri çok sık uyanıyor Philips avent in 125 cclik biberonunu kullanıyoruz en fazla verdiğim 125 cc acaba doymuyorda ondanmı sık kalkıyor bilemedim
Sutmuhendisi Familyboy bence artırmalısın benim bebeğim 250 alıyordu o zamanlar haydi mama daha yoğun desek 200 ideal gibi