3 ay 25 günlük bebe. Şu 3 gündür bişeyler oldu çocuğa asla uyutamıyorum emziği cakır cukur emen çocuk bi anda emzikten soğudu asla ağzına almıyor. Her dk meme istiyor uyutmak için her yolu denedim tam 1 saat boyunca uğraştım. En son memede 3 kez uyudu uyandı sonra tekrar uyudu tamamen daldı çok şükür. Çok huysuz yüzünü yumuruyor sürekli bağırıyor inanılmaz sinirli. El kadar bebe sinirden kıpkırmızı kesiliyor valla noluyor böyle anlamadım. Olur mu böyle bebeklerde ? Geçici bir durum mudur acep.