Yahu bi bebek niye uyumaz hem de anası bu kadar uykuya düşkünken, her uyutmaya başladığımda kızılca kıyamet gidiyoruz. Bütün sebepleri göz önünde bulunduruyorum. Karnı tok, gazı yok, kucakta sevgi pıtırcığı yapıyorum, suyunu veriyorum, masajını yapıyorum, yıkıyorum yok ya vallaha yok uyumuyo. Ben mi beceremiyorum, güya uyku eğitimine başladık sonuç yine aynı. Bi anne çocuğunu uyutucağı zaman korkar mı, daha uyutmaya başlamadan gerilir mi? Vallaha en korkulu rüyam Aybarsı uyutmak. Eşime veriyorum kendimi sakinleştirip geliyorum, okuyorum üflüyorum yanağını okşuyorum ayağımda sallıyorum olmuyor kucağıma alıyorum sakin sakin konuşuyorum ama yok bana mısın demiyor 3 buçuk aydır mahvetti beni gerçekten.