Haziran98 9 aylık olduğunda gece emmesini kestim. Bermedim meme.ağladı sakinleştirdim.aynı odada uyudum onunla.çünkü beşiğinde odasında yatıyor.4 gün sürdü. 5.gün gece ememsine uyanmadı.Eskiden çıt çıksa uyanan bebeğim, şimdi evde bağırarak konuşsak uyanmıyor.Meme zaafiyetinden hemen uyanırdı.bi ara vicdan yaptım, gece kendim uyandırıp emzirdim.Sora sabaha kadar gene uyanmadan uyudu, amma velakin emzirmeye kaldırdığımda bir şaşkınlık yaşıyordu geri hemen uymuyordu bazen.yani gece gece uykusunj açtığımı farkettim. O yüzden artık gece kendim kaldırıp emzirmeyi de bıraktım.Çünkü durdjk yere gidip uyandırmış gibi oluyordum bebeğimi.şu an 11 aylığa yakınız.