Alismomi merhaba inanın yeni gördüm mesajınızı kusura bakmayın, evet kullandım ben bebeğime 4 aylıktı başladım ve çok memnun kaldım oğlum önce rabbimin izniyle sonradan bence bu mamadan dolayı hiç hasta olmadı çok şükür, keçi sütü alıyordum normalde bir çay kaşığı koymak gerekiyor kaç ml süt veriyorsanız işte ama ben en başta daha az verdim öyle öyle devam ettim . 6 aylık olana kadar kullandım ama şu an kullanmıyorum yani alamıyorum daha doğrusu maddi olarak 😕ama alabilen alsın gerçekten çok güzel mama