Kızlar bebeğim 2 aylık, derin uykusuna dalarken resmen savaş açıyor terliyor, kafasini hızlı bir sekilde bi öne bi arkaya götürüyor memede ağzında oluyor genelde cekip şap diye bırakıyor birdem ve surekli ağlıyor dertli dertli o sıkıntıya girdikçe bende giriyorum neden olur acaba 😪 30 dk sürüyor bu saydıklarım