3 yaşında kızım var ve şu an 11+1 haftalık gebeyim. Nisan ayında YDS sınavına girip Yüksel lisansımı tezli şekile çevirmek istiyorum. Benim gibi 2 çocukla okul bitiren var mı? Ya da 2 çocukla zor mu olur? 2 veya daha fazla çocuğu olan anneler tecrübelerinize ihtiyacım var?