Ogretmen17 Oğlumun ayak bileğiyle dizi arasında çizikler var tek bacakta. Dün bir taneydi bugün üç dört tane daha var yattığı yere bakıyorum batacak bir şey yok, tırnaklarını yeni kesmiştim ben de yüzük vs kullanmıyorum neden olabilir kafayı yicem
Balbebek_Egemen Ogretmen17 tırnakları yapıyo nasıl bilmiyorum ama oğlum 6 aylık tırnaklarını kesip törpülüyorum suratını ayaklarını hatta benim suratımı çiziyor kesiyorumda ama manşallah bıçak gibi
NeclaDefne Ogretmen17 kestiğine emin olsan bile tirnaktir canım benim kızımda öyle baktım bende senin gibi eminim ama ayakları o kadar birbirine sürtüyor ki kıvılcım çıkacak diye korkuyoruz kesilmeyecek kadar minik yerler var onlar çiziyor sanırm.
Ogretmen17 Ahsenimltm oraya elini hiç götürmüyor aslında daha yetişemiyor sanırım bi de yatarken oluyor sabırım uyandığında gördüm
Aslan Hayir hayir hic bi yeri kesmemistir bendede var ondalardan kesik falan degl pazartesi doktora kontrolum var mutlaka sorucam bende ayak bileklinde benmkide
Ogretmen17 Aslan sorduğunuzda beni de bilgilendirir misiniz lütfen sabahtan beri çocuğu koyduğum her yeri didikliyorum hiçbir şey yok
asiyeomuribrahim Ogretmen17 tırnak kenarları törpülü değilse çıkıntılar varsa ondan olabilir yada oynadığı oyuncaklardan felan ama korkmayın benim oğlumun cildi çok hassas mesela çiziliyor ama diğer güne hic bisey kalmıyor iz dahi olmuyor