Kuzeybabyy Odasını ayırdım ilk gecemiz ama beni uyku tutmuyor sanki evde değil gibi sürekli odasına gidip bakıyorum. Oda sanki dünden razıymış gibi sere serpe uyuyor 😅 on buçuk aylık
Yigitkomuz_ Kuzeybabyy onlar dünden razı biz annelere zor bende 2 yasinda ayirdm hem memeden kestim aynı anda hem odasını ayrdm yan odamızda zaten kapılar açık mizmizlansa gidiyorm duyup rahatladık bende bebeğimde odasi olunca 😀