Birprensannesi12 internetten bir bakın görsel ve videoları var ben cok memnunum.her araca oluyodur tabi üç kademeli pozisyon var yatış oturuş orta bebeğim beş aylık kullanıyorum dışarıyı izliyor yolculuk yapmayı resmen sevmeye başladı en büyük artılarından biri benm için bu oldu o da bi birey çünkü alcakta dışarı görmeden sıkılır doğal olarak zaten bu sadece besafe de mevcut