Merhaba bebeğim 4 aylık ve yaklaşık 1 ay öncesinde süt alerjisi olduğunu söyledi doktor. Vücutta döküntü ve egzama, mukuslu kaka belirtisi vardı. Bütün ürünleri kesmeme rağmen hala kakada mukus sorunu çözülmedi ve karnı sürekli gurul gurul. Ne olduğunu anlayamıyorum ne yiyecegimi şaşırdım. Doktorun 6. Aydan sonra amme sütünü kes demesinden korkuyorum. Yapmam gereken başka bir şey var mı bilmiyorum 🥺