Ücret olarak 300 tl ye aldım. Şu an pşyasada gördüğüm 500 tl. Sütüm kesildiği için fazla kullanamadım. Temiz. Benmari usulü ısıtıyor aslnda cezve mantığıyla çalışıyor. Daha hızlı ve biberon koruyucu zemini var cezveden farkı ısıyla direk temas etmiyor biberon plastiği.
kargoyla gönderebilirim.
https://www.hizliresim.com/bhazqmz