aykoz_ Benim kızımda 2 yaşında bende yazın baslicam inşallah. Neden dersen kacirmalar olacağı için halıları kaldırıcam. Birde yazin çamaşırlar çabuk kuruduğu için kıyafetler çabuk kurur. Kışın birde o dert var 😅 başlayanlara kolaylıklar, sabırlar diliyorum. Sanırım bu tuvalet işine önce benim hazır olmam lazım😅