Merhaba anneler eşim ve ben akşam üzeri 1 yaşındaki oğlumuzun boynunda 1 tane misketten birazcık büyük bir top şeklinde beze gibi bisey farkettik elimizle yokladigimizda anlaşılıyor. Internette okudum türlü türlü şeyler yazıyor. Gece gece moralimiz çok bozuldu. Ptesi doktorumuza goturucem ama nasıl dayanicam bilmiyorum cok telaslandik😔