Mevacanimkizim denizoykumm çok güzel isim ♥️ Eylül Meva benim kızımın adı ♥️ Eylülü sırf kuzenimizin kızının adı öykü’ydü ben ona sürekli Eylül diyodum en sonunda kızım olursa adını Eylül koyucam dedim koydum 😊 Meva’nın anlamı çok güzel diye koydum 😊