Aysnalvn ilk aylarda bebeklerin tek bildiği emme refleksi acıkınca , korkunca sizi istediğinde , gazlandığında devamlı emme isteği gösterir aç değil yani ☺️ Siz daha çok emzirmeye çalışın o kendini itmesi ya gaz Sancısıdır ya da mama meme gittiğin için bazen memeye yapabilir çünkü mama hep tek düze bir tat ama süt değişkenlik gösterebilir Emin’im zamanla daha çok meme olur bu durum, geçecek bu günler .