Fundaesila Kizlar hep erkeklermi anlaticak askerlik anılarını bizde hamilelik ve doğum anılarımızı anlatalım ben başlıyorum 😃 Kış günü erikle karpuz çekmişti canım sağolsun kocacım bı şekilde bulup getirmişti 😃 çok güzel bı hamilelik geçirdim ilk çocuğum olmasına rağmen ama bizim kızın gelmeye niyeti yok tabii 40+1 de kilosu 3800 çıkınca doktor daha fazla beklersen normal doğumun zorlasacagini söyledi yoksa benim kız 41 42 beklerdi diye düşünüyorum doğumum biraz zor geçti acilmam fazla olmadı dikişlerin vardı ama onun kokusu herşeye bedeldi 🥰 allah evlatlarımıza uzun ömürler versin 🙏🙏❤️
ilkbahar Fundaesila Hamilelikte tavuklu pilav ve çamaşır suyu aşermiştim, 😃 doğumdan bi gün önce pazar gezdim şimdi bile pek gitmem 💆♀️ başka aklıma gelmiyo şimdi
Matmazellll Fundaesila Maşallah ne güzel benmde kışın canm çok kar istemişti ertesi gün yağdı ama az yağdı tatmin etmedi eşimle bime gittik dondurma dolabının içi kar tutmuştu eliyle sıyırıp yedirdi o kadar güzeldi ki bidaha gelmemizde kaşık getirelim demiştim hatta 😂 kızım 2020 de 39+5 de doğdu hiçbir belirti vs yoktu kontrole gittm karında sertleşme var yatış dediler gel gör ki bir türlü doğum kanalına inmedi yavrum çok inatçıydı sezaryen oldm oğlum 2021 37 haftalık doğdu 1 haftamiz vardı evde suyum geldi sancım ve açılmam oldu hastanede de baya doktoru beklerken sancı çektim kızımda böyle olsa çok kolay normal doğururdm ama olsun sağ salim kucağıma aldm ya gerisi önemli değil ❤️❤️🙏
sarmaliklahana Fundaesila 41. Hafta hiç belirti olmadan hastaneye yattım dogum için. Ne acıklık ne su gelişi n eagrı ne sancı bizim kız rahat gelmeye niyeti yok. İlk günden beride hareketliydim yani son güne kadar herşeyi yaptım. 22 saat suni sancı verildi 19 saat bizde hala tık yoktu 😆🤦 sancı agrı bile hissetmedim. Artık hemşireler dalga gecıyordu serum bitti hala bişey hissetmiyor musun diye 😄 ilk dogumumdu ama 3 saatte herşey oldu su gelişi sancı ve dogum 😆 benim suni sancıyı taktıktan sonra 2 saatte dogar heralde ben nasıl sancı cekıcem demem ve regl sancısı bile ne bilmeyen ben 🤭😄
Asilbebis Fundaesila eşim bi tane saç kremi almıştı yeşil çay özlümüydü neydi. Duşa girdim saçımı kremliyorum o bana öyle bir koktu kiii kaşık kaşık yesem yerdim yani 😂😂 duştan çıkınca eşime dedim ben o kremden yemek istiyorum yoksa çocuğun üstünde elidor yazısı çıkıcak 😂 sonra az bi dilimi değdirdimde rahatladım 😂
Fundaesila Matmazellll halbuki kız çocukları erken gelir derler 🤭 bizimkiler içerde rahatmis demekki 😊
ilkbahar Fundaesila evet 😵 tekrar tekrar tezgahı onla silip kokluyodum 😃 içesim geliyodu zor hakim oluyodum kendime 😃 önceden de şimdi de nefret ediyorum kokusundan 😵😣
Honey_mom ilkbahar ay ben çif ve tursil aşeriyordum resmen sizi okadar iyi anlıyorum ki kafayı yiyordum onları yiyemiyorum diye 🤣🤣🤣
Fundaesila sarmaliklahana maşallah valla ben artık sancidan koridorlarda kıvranıyordum hatta doktor geldi kontrol etmeye 6 cm açılmış 2 cmle yatmistim hastaneye doktora diyorum nolur sezeryan yapın ben dayanamam daha fazla diye oda gülüpgitti sonra epidural falan takıldı öyle rahatlamıştım biraz 9 saat sancı çektim 10 dk da doğurdum 😂😂
eylulmin Fundaesila Anadolu jette verilen sandviçten istemişti canım 😂😂 onu yiyemedim tabii ama yerini tutmasa da idoda verilen sandviçten yemiştim.
sarmaliklahana Fundaesila Ben kendimden böyle performans beklemiyordum ama 19 saat hiç bişey olmadı bende acıklık su gelişi VS. Dogum yapamıcam sandım 😆🤭
herseySeninleguzel11 Fundaesila Doğumhane benzinlige bakıyordu 🤣 vızır vızır da kalabalık. o an ki ruh hali ile camların filmli oldugunu idrak edememiştim beni görecekler diye panik yapmıştım 🤣🤣
Kukreyemeyenaslan1 Evin heryerini lavanta kokulu deterjanlarla, sabunlarla ,parfümlerle doldurmuştum. Burnumun ucuna süresim geliyordu hep koksun diye . Lavaboları kokulu deterjanla yıkayıp kokusu geçince tekrar yıkıyordum .
Fundaesila sarmaliklahana benimde valla ne suyum geldi. Nede sancım vardı doktor zorla normal dogurtturdu bana 😂 beklemedi adam yoksa ben bekleme taraftariydim 🤭 doktorumda nasıl biktirdiysam artık çünkü son ay artık hocam ne sancım var ne ağrım var ne kasilmam var ben doguramicam falan demeye başlamıştım doktor al sana doğum dermiscesine dogurtturuverdi 😂😂