AysuClk O aylar çok zordu bizim kolikti bebeğim ağlardı elimden birşey gelmezdi sürekli kucakta hoplatıp zıplatırdım gaz derdine.Yani şuan evet geç uyuyor ama en azından ağlaması yok keyfi yerinde sadece geç uyumayı seviyor kendisi ☺️ Sizinde bebeğiniz belki alışır erken uyumaya belki alışmaz ama büyüdükçe bu kadar zorlamaz ☺️