Esrelf Normalde 28-30 günde bir olurdum şimdi 15 günde bir oluyorum. Sezeryan oldum 3 ay önce. Normal midir?
Ipekk Esrelf 1 hafta arayla bile oldum. Sürekli oluyorum bilmiyorum normalmi🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Bidaha olursam gidicem doktora
Akin Esrelfkorunma hapi kullanirkenmi adet görüyorsunuz ben hap kullanıyorum emziren annelerinde kullanabileceği fakat bende 15 günde bir adet oluyorum
ArasAtlas Esrelf ya benimde öyle 3ay önce sezeryan oldum 15 günde bir oluyorum bida olursa bende gidicem
Esrelf Ipekk valla bende anlamadım. İkinci defa oluyor. Bende gitsem mi bilemedim. Gidersen bana da yaz canım.
Birprensesannesi Akin Bende cerazette kullanıyorum ve 14-15 günde bir hasta oluyorum kısa süreli ve az oluyorum ama oluyorum sezaryen oldum ben de.. normal mi bilmiyorum 🤷🏻♀️
Akin Birprensesannesi Birprensesannesi bende cerezatte kullanıyorum bende sezeryan oldum bu korunma hapını hergün aynı saatte almak gerekiyormus yeni öğrendim acaba o yüzden mi adet oluyoruz
Sydturan Ya bende 40 im çıktıktan sonra adet oldum normalde 3 4 gün olurdum şimdi 11. gunum halen daha kesilmedim sizce normal mii
Esrelf Ipekk canım şimdi baktım da içeriği güzel bir ilac olmazsa ondan devam edeyim ben. Teşekkürler😘😘