Kızlar bebegım hıc ek gıda yemıyor ne yaparsam yapayım asla ve asla yemıyor sadece beni emıyor ve yaklaşık 1 hftadır geceleri her yarım saate bir aglıyarak uyanmaya basladi ve gogusumu vermeden de susmuyor uykusuzluktan olcem artık ek gıda da yemıyor hersey ezıyt artık bana carsamba doktrna sora aldım ama burayada yazmak istedim blkı bnm gibi olup cozum bulan arkdaslar vardır dıye