Adaababy 🙋🙋🙋 18 yaşımdayken teşhis konuldu. Birden fazla doktora gittim çocuğun olmaz dediler, tedavilerle belki şansın olur dediler yillarca çok üzüldüm 😔 artık çocuk sahibi olmay karar verdik nede olsa yolumuz uzun dedik 2.ayda hamile kaldım bütün aile için bir mucize oldu 🥰 sanırım kafaya takmamak lazım