İyi geceler arkadaşlar bişey danışmak istiyorum.
Benim kızım 16 aylık 17 olucak yakın zamanda. 14 aylık yürümeye başladı totelde 3 ay olucak başlayalı yani.
Denge kaybından şüpheleniyorum yani şöyle, uykusu geldiği zaman çok düşüyor mesela dengesi bozuluyor. Bu normal diyeceksiniz belki ama hergün olmasa da arada bir normal yürürken de düşüyor nasıl olduğunu anlamıyoruz yani. Mesela dışarı çıkarız elinden tutuyoruz illa bi dizlerinin üstüne çöküyor. 15 aylık kontrolünde doktora götürdüğüm de sormuştum. Bana çok normal olduğunu, yürümeye adapte olmaya çalıştığını söyledi ama şimdi kafama takıyorum başka bi sorun olabilir mi?