Ya kızlar valla artik psikolojim resmen bozuldu 8 ay 23 günlük kızm var geceden beri 3 biberon mama döktüm. Yemiyo ağzını acmio agzina alınca ağzını bintuhaf yapıp dışarı atiyo ya dicem mamayi sevmiyor artik ama herşeyi yememezlik yapıo arı mama olsun başka birşey olsun valla sinirlerim bozuldu kaçıp gidesim geliyor çıldırıcam allah askna ne bu nasıl bi cocuk bu ya aha şimdide bak besigindr agliyo e Aç karni yemiyo yok valla artık kafayı yicem