brcn1990
Biz bayağı bayağı gurbetteyiz, ailelerimizi 5 6 ayda bir görüyoruz memlekete gidince, o da en fazla 1 haftalık. Hayat yapayalnız çocuk büyütmek için çok kısa. 24 saat çocukla olmak, gidecek hiçbir yerinin olmaması korkunç bir şey. Çocuğumun 5 6 ayda bir anane babanne dede görmesi çok üzücü ve kötü. Tüm yükü 360 günün 350 günü ciddi anlamda tek başına üstlenmek korkunç bir şey. Bu dünyaya bir kere geliyoruz, hayatta yapmaktan zevk aldığım çok şey var, o yüzden ben bir kez daha eve kapanıp yapayalnız çocuk bakamam. Düşüncem bu. Herkesin hayata bakışı farklı, çok istiyorsanız, her şeyi göze alıyorsanız yapın 🤷