Hazal8 Kızıma çok sık olurdu, ılık suyla yıkayıp pişik kremi sürebilirsin. 2 gün öncede yeğenimin boynu hafif kızarmıştı, hafif kilolu bir bebek olduğu için etinin kat kat olan yerlerine sürekli bakarım parmağımla aralayıp pişmiş mi diye. Annesi sudocrem midir nedir ondan kullanıyor sürekli, az bişey boynuna sürdüm o kremden geçirdi. O kremede bakabilirsin herkes çok övüyor