Osmnn_457 kuzu şekerin düşüyorda ondan.çubuk tarçını sürahiye koy. Özünü salsın 1 gece.ertesi günü onu ara ara acıkmaya naşlar gibi oldukça yudum yudum gelip geçerken iç.özellikle akşamları. Tarçın açlık hissini giderecek.ve şeker düşüklüğünü önleyecek.Yatmadan önce de 3 tane ceviz yiyin.bomboş mideyle yatmayın yani.cevizi 3 ten fazla yemeyin.akşamları çok acıkırsanız cevizi bira daha erken saate çekip, üzerine 1 2 bardak su için, oda keser açlığı.73 kilodan 52 ye düşen bir kadın klarak söylüyorum bunları.Bende sadece sağlıklı beslenerek bol su içerek zayıfladım.ama tarçının etkisi büyük.Yoksa dayanamaz yerdim yani.