Ask35tego ben türkiye hastanesinde şükrü cidoya gitmiştim . Çok bilinen ve sevilen bir doktordur. Valla bana istersen amuda kalkarak emzir hiçbir sıkıntı yok dedi. Ancak biberon kullanılırsa emme refleksi farklı oldugundan orta kulak iltihabı gibi sorunlar yaparmış. Yani emme refleksinde bu sorun yokmuş. Ve 24 ay yatarak emzirdim ne dişi çürüdü ne bir sıkıntısı oldu