Kızlarım ayakta sallanarak uyuyordu önce desteksiz uyumaya alıştırdım 3 hafta sonra gece beslenmeyi kestim, ikiz oldukları için annemlerde kaldım bir kaç gün ilk üç gün biri annemle biri benimle yattı ilk iki gece biraz ağladılar hiç su falan vermedim meme uyumuş sabah olunca uyanınca emceksiniz daha gece deyip dışarıyı gösterdim sonra pış pışlayınca uyudular 4. Gün ikisinide yanıma aldım aynı şekilde uyuttum bir hafta böyle geçti alıştılar sonra eve gecice kendi yataklarına (yer yatağında birlikte yatıyorduk) ve odalarına alıştırdım iki gece sık sık uyandilar ama şimdi daha iyiler