Bzdemirr merhaba benim kızım da 3 aylık en baştan beri yaptıklarımı paylaşayım sizinle inşallah size de iyi gelir 😊 en başta tabi ki iyi uyku ama yalnız bakıyorsanız bu zor olabilir 😔 çörek otu yutuyorum su ile birlikte her sabah ve her akşam bir tatlı kaşığı,dereotu,bitter çikolata,bulgur pilavı,acısız çiğ köfte,badem,ceviz veeeee en önemlisi SU SU SU SU SU SU ne kadar su o kadar süt çünkü anne sütünün %90ı su kesinlikle su içmeyi unutmayın ben bazen bişeyler yemeyi unutuyorum su içmekten ☺️ Bende güzel sonuçlar vermişti bu yazdıklarım umarım sizde sonuç alırsınız ben o malt içeceklerden falan almadım çünkü içinde ne var ne yok tam bilmiyorum bu sebeple herşeyin doğal olanını tercih etmeye çalışıyorum 😊 hadi bol sütlü emzirmeli günleriniz olsun👋😊