Biz sabah 10 da uyanıyoruz öğlen 2 de uyuyoruz 4 de uyanıyoruz akşam yine 10/11 gibi yatiyoruz gece de emmek için uyanıyoruz ama sonrasında tekrar uyuyoruz ben gece beslenmesini kesmek istiyorum ama nasıl 10 aylık kesen varmı ne yapmam gerek birde sizin uyku döngünüz nasıl