Kızlar birkaç gün önce udi hindi yağı kullanan var mı diye post açmıştım oğlum rahatsızdı çok sık boğaz enfeksiyonu oluyor ufacık üşütmede ve her gittiğimizde antibiyotik tedavisine başlıyoruz antibiyotiğin bağışıklığı düşürdüğünü hepimiz biliyoruz ama mecbur yavrum o haldeyken vermemezlik yapamıyordum yine antibiyotik yazdı doktorum fakat ben sordum bu yağı 11 ayımıza gireceğiz sorun olmaz saf olduğu sürece dedi dozunu 5 damla şeklinde kararlaştırdık antibiyotiği aldım ama kullanmadım yağı kullandım eğer iyi gelirse antibiyotiği kullanmaya gerek kalmaz işe yaramazsa kullanırım diye eve geldim yağı kullandık sonuç inanılmaz 2 günde iyileştik şükür inanamıyorum hala mucize bir yağmış gerçekten yorum yapan arkadaşlara teşekkür ediyorum 🌸