YusufaArden Ne yemek yiyoruz ne uyuyoruz bı 4. Ayda zorlanmistik bide şimdi sanırım iştahı yok çok huysuz ve sürekli uyanıyor yada uyumuyor sizinkiler de durum nedir sürekli emmek.istiyor ve ısırmaya başladı uyarıyorum yine de. Dinlemiyor
Tombisss YusufaArden benim bebeğim de on bucuk aylık istahszlik başladı ve uyumuyo ne gece ne gündüz zombi gibi geziyrm