banuyusuff bi Dalinle yıkamayı deneseniz önceden bende çok karşıydım ama mecbur kalınca yıkadım be iki günde kesti benim kiziminda doğduğundan beri vardı hatta capaktan tahriş oluyordu gözleri yara oluyordu çocuk doktoru da olmak üzere bir kaç kişi dalinle yıkamamı söylediler yapmadım zarar gelir diye bir sürü damla kullandım bir çok doktora götürdüm hiçbiri fayda etmedi 9 aylık olduğunda artık dayanamadım gözlerinin acımasına iki kere falan dalinle yıkadım ondan sonra hiç olmadı hatta hala kendime kızıyorum keske önceden yapsaydım çok acı cekti diye