Gulshgns Aysinnnnn benim bebegimin de boynu ayni sekilde bir cok pisik kremk losyon kullandim fakat faydasi olmadi. Yalniz sudocremin cok faydasini gordum. Uyurken kalim tabaka hakinde sür sabah farkini goreceksin. InsAllah cabucak gecer
Sevim07 Aysinnnnn alman marka bubchen pişik krem poposuna kullaniom oğluma müthiş kendim de almanaydns feliirm kimyasal içermiyor bide
HamzasMomy Hametan çok iyi geliyor. Ben onu kullandım doktor yüzündeki puturcukler için vermişti onada iyi geldi. O bölgeyi olduğunca nefes aldırmaya bak zor olsada