Minikadam06 Bu marka bezi kullanan varmi memnunmusunuz aceba bebegim 6 aylik molfik kullandik önlem kullandik ama bn bu bezi hem uygun buldugum icin hemde denemk istiyorum tavsiye edermisiniz. Trendyoldan satin alacagim
dryyc Minikadam06 Öncesinde sleepy kullanıyordum, ondan da memnundum. Ancak indirimde diye baby turco doğadan aldım. 2 aydır kullanıyorum, gayet memnunum.
escmrk Minikadam06 indirimden aldım ama dokusu berbat çok sert kızımın beli falan kıpkırmızı oldu uyumadı bezi taktıktan sonra
SarosunAnnesi Doğadan gayet iyi memnunuz. Doğadan olmayan için iyi yorumlar duymuyorum. Sleepy naturel iz yapmisti ondan baby turco dogadana geçtik. 1 yıldır sorun yasamadik
bankacianne34_ Merhaba, kendı sıtesınde hem daha ucuz hemde cok guzel kampanyalar oluyor, babyturco doğadan gercekten güzel bez bir ara kullandım sonra molfixe gecmıstım ama kampanya vs olmayınca sımdı babyturcoya devam edecegım
Minikadam06 bankacianne34_ ben de 120 adet 4 bedwn 109 tl ye siparis verdim uygun diye ama kendi sitesi degildi sanirim
Minikadam06 Minikadam06 ha özür dilerim kendi sitesiymis suan baktim da ilk defa kullanicam insallah bnde memnun kalırım
bankacianne34_ Minikadam06 evet kendı sıtesınden kontrol edın ara ara cok ıyı ındırım yakalayabılıuorsunuz
Kuzeyin_annesii Minikadam06 genel olarak güzel bez fiyatı da uygun fakat çok ıslaklık bırakıyor. Beze dokunduğum zaman bezin çişi hiç emmediğini fark ettim. Tabiki bu oğluma rahatsızlık verir diye de bir daha kullanmadım
Minikadam06 Kuzeyin_annesii aslinda onlem bezde ayni biliyomusunuz bezi aldigimda sanki islaklik wlimde hissediyorum ama genwl olarak cok durdurmadigim icin hani surekli cis yapmismi diye kontrol ediyorum biraz zor zamanlar gecirdik biz kalca cikikligi falan zaten suandada cift bez takiyoruz bazen iste sabaha kadar almiyorum b3zi o zaman oyle islaklik geliyor o sekildeyse eger kabulum😅 cunku bez fiyatlari uçmuş
mustafayamaninannesi Minikadam06 doğduğundan beri kullanıyorum ama sızdırma yapıyor ara ara özellikle geceleri sarkma problemi de yaşadık müşteri temsilcisi ile görüştüm numune bez falan gönderttiler evet sarkma tespit edildi dendi elimdeki paketi alıp yerine gönderdiler ama ara ara sarkma gene yaşıyorum yaz olmadığı için çok önemsemedim uğraşmak istemediğim için
Kuzeyin_annesii Minikadam06 ben 2 saatte bir değiştiriyordum o şekilde fark ettim ıslaklığı. Geceleri prima, minies yada molfix kullanabilirsin. Minies de uygun fiyatlı ve ıslaklık sorunu yaşamadığım Bi bez Gündüz de baby turco kullanırsın. Hemde nasıl uçmuş şuan prima kullanıyorum bebemin narin poposu başka bez kabul etmiyor 😂
Minikadam06 Babykagann onlem b3zde ayni sert alistik aanki biz oyl3 bi zarar vermiyo bu ama o nasil bakalim