Kızlar merhaba 7 ay18 günlük kızım var ilk 3 ay gaz sıkıntısı yaşadık ve bitti ama kızım o zamandan beri sürekli ağlıyor sabahtan akşam uyuyana kadar sürekli ağlıyor doktorlara götürdüm çok şükür hiç bir sıkıntısı yok ama artık ne yapacağımı şaşırmış durumdayım ben babasından başkasını görünce sürekli ağlıyor ben kızım sürekli aile içine kalabalığa sokan biriyim yani yalnız büyümüyor ama neden sürekli ağlıyor bilmiyorum kafayı yemek üzereyim 2 tane dişimiz var üsten bir dişte patlamak üzere biliyorum biraz dış problemimiz var biraz tembel emeklemeyede çalışmıyor başına gelen var mı nasıl çözümler buldunuz ağlamasına