YadeeeeeAsel Benim kızım 3 aylık bir haftadır abartısız kendini kaldırmaya çalışıyor ya oyun halısı var oyuncaklara tutunup kendini kaldırıyor baya hemde kucağımda kendini öne getiriyor benim elimi sıkarak çok ufak değil mi daha acaba sizinkilerde böyle mi
Asilinannesi1 YadeeeeeAsel benim oğlumda öyleydi 2.5 aylık tam tur dönüyordu. 5 aylık emekledi 5.5 aylıkken tutunup ayağa kalktı. Şimdi 7 ay 6 günlük çılgın gibi emekliyi ve tutunup siraliyor 🤷😂
MeLSeR YadeeeeeAsel benim oğlumda 3 ay başlarında özellikle sırtüstü yatarken kafasını kaldırıyordu. Pusete oturttuğumda poposunu attırarak inmeye filan çalışıyordu 😊 gelişiminin güzel olduğuna işaret bence asıl kafasını kendisinin kaldırmaması problem.. yalnız dikkat edin artık yatakta filan tek başına bırakmayın 🤗
Kurtlarkuslaralemi YadeeeeeAsel baya hızlı bence yorumları da okudum daha hızlı olanlar bile varmış. Şahsen benimki 4 buçuk aylikken kaldirmaya çalışıyordu kendini. 7 buçuk aylıkken emekledi şuan yaşına girecek tutunup yürümeye çalışıyor. Epey erken sizinki bazı bebekler çok hızlı demekki
YadeeeeeAsel MeLSeR maşallah sizinkine de😊 evet herkes öyle diyor ama daha dönmeye yeltenmiyor sadece kalkıyor dönmesi yakın mıdır ki 😂
YadeeeeeAsel Kurtlarkuslaralemi evet bende bu yüzden şaşırdım dediğiniz gibi daha erkenleri varmış çok ufak geliyor gözüme kafasını kaldırıyor falan bi hareketli 😂
MeLSeR YadeeeeeAsel bebeğim daha dün itibariyle dönmeyede başladı.yani 5 ay 10 günlükken darısı sağlıkla tüm bebişlere olsun 🤗
Kurtlarkuslaralemi YadeeeeeAsel kafasını kaldırmaya çalışır tabiki ama bedeni için erken. Sağ sol da dönmeye çalışır. Benimki sağ sol dönmeye çalışıyordu 3 aylıkken basını da kaldırıyordu ama bedenini kaldıramıyordu yani 4 buçuk aylıkken kaldırmaya çalıştı. Oturmaya çalıştı.
Busrade Benim bebeğimde 2 ay 15 günlük anakucaginda kafasını kaldırıp kalkmaya çalışıyor ben de şaşırıyorum daha küçük diye 🙄
YadeeeeeAsel Kurtlarkuslaralemi benimki kucağımda kendi uğraşarak oturan pozisyona geliyor ben düzeltiyorum beli bi yer acır diye
Kurtlarkuslaralemi YadeeeeeAsel yok birşey olmaz ama yinede 4 ayını doldursun tam oturur pozisyon almasın. 4 aydan sonra zaten oturma denemeleri yaparlar.