ogr_anne93 aksine eşim eve geldikten sonra çocuk asla bana gelmez tam bir babacıdır gece uyanıncada eşim uğraşır ama bende arkamı dönüp uyuyamıyorm eşim 1-2 saatlik uykuyla işe gittiği oluyo çoğu zaman. Ama uyumadıkça huysuzlandıkça ben çok strese giriyorum bu seferde sinir yapıyo bende bu sece 2buçuktan sabah 7ye kadar sadece ağladı inanırmısınz